BVC

Jepp , nu har vi varit  där igen och vägt och mätt lillen. 8460g och 69 lång var han. Vi har en riktigt stor kille:)
Under påsk har vi bara varit borta och ätit, i aspeboda, hos andis syster och sen hos peters förldrar! Så skönt att slippa laga mat själv! Nu är Mirre här, hon har sovit över sen i söndags och stannar tills imorgon. Vi har gått långpromenader och myst en massa! Alldeles nyss bakade vi negerbollar som ligger på kylning, snart dags för att äta upp dom!!

Jag har en massa kort på kameran som jag ska lägga upp, men jag kommer aldrig ner till källaren för att ladda över dom till stora datorn.. Får se om jag hinner imorgon:)

Just ja, nu äter lillen inga smakportioner längre. Han är ju en stor kille som äter mycket! En halv barnmatsburk  till lunch och en hel portion gröt till kvällen! Nu ligger lillkorven här och sparkar på mig, ska amma han sen så är det dags för sängen.

bye

Kommentarer
Postat av: daniela

Åh, lite uppdatering :) jag försökte ringa dig idag, men det var upptaget så länge, du bara pratar & pratar & pratar du ;) hoho. Ska vi ses snart igen? :)

2009-04-15 @ 21:36:46
URL: http://oh-ja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0