Fullspäckad dag

Idag har jag  och Benji varit med mamma på ica och handat sen var vi ner på stan och kollade lite. Mamma hade lite svårt att handla eftersom hon skulle gå och pussa på Benji hela tiden! Tog en fika på stan också. En macka med skagenröra blev det, mums fillibaba smakade det!
Efter stan åkte jag och lillkorven och Robert till kuppen för att träffa morfar! Benji fick en jacka av morfar och jag och Robert fick en varsin tröja. Morfar är så gullig. Efter allt shoppande satte vi oss ner och tog en glass!

Måste berätta en sak. Jag satt och ammade lillen på kuppen i en fåtölj. Då kom en ordningsvakkt fram till mig och sa att det fanns ett ammningsrum på tredjevåningen, ja sa, jaha men vaddå får jag inte sitta och amma här?! Då sa han att han ville informera mig om det... Blev lite paff när vakten kommer fram och säger så. Jag får väl sitta och amma var jag vill. Jag stör ju ingen. Vet inte om han bara ville vara snäll när han sa så eller om jag störde... hmmm... Det är väl mitt beslut var jag vill amma..

Jag och Benji är helt slut efter den långa dagen så nu är det dags för sängen för mig, lillen sover redan.

natti

Kommentarer
Postat av: daniela

Åh hej vännen! Jag saknar dig också :) kom precis på att jag har glömt o svarat på ditt meddelande, förlåt! Hur är det? Vi måste träffas snart! Helgen nångång kanske? :) Puss

2009-04-08 @ 21:23:50
URL: http://oh-ja.blogspot.com
Postat av: daniela

Dags o uppdatera nu hörru! :)

2009-04-13 @ 20:43:55
URL: http://oh-ja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0