Kalas

Idag har vi varit på kals, Elin fyller 27 år idag så GRATTIS ännu en gång! Elin var duktig och bakade så gott fika! Och jag tittade på, haha :)
Var ner på stan igår med Jessica och handlade kläder till Benji, det är ju så roligt att shoppa barnkläder. Bokade också en klipptid till mig. Kommer inte ihåg när jag klippte mig senast så det är välbehövligt. Så nästa vecka blir det av!!  Ville egentligen ha en tid nu på studs men inte det heller... Så är det ju jämt när man ska klippa sig, det ska ske NU helst!!!

Och jag måste berätta att jag kommer inte ihåg när jag körde våran bil sist, så mycket åker jag buss nuförtiden=) Har ett eger busskort.

Har haft klädparty/ljusparty här hemma i Söndags, det var fullsatt i vardagsrummet! Shoppade en jeanshängselklänning! Måste bara köpa nya strumbyxor nu så jag kan använda den.

Lillen mår bra, han har börjat äta lite smakpotioner med gröt på kvällarna. Han tycker det är gott men har inte riktigt fattat hur man håller kvar det i munnen:) Sötisen!

Måste titta på Greys nu!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0