Myspys

Sitter och tittar på Robinson nu och äter chips och dip, mumma!! Och så myser vi hela failjen såklart!!
Idag har jag och Benji hälsat på Benjis blivande, hon är en månad gammal:) Jag och Sara tog en promenad med barnen i våra lika vagnar runt tisken. Solen värmde men det blåste mycket. Men skönt var det iallafall!!!
Jag och lillkorven hem till Vickan och barnen senare på eftermiddagen och fikade, Elin kom dit en snabbis också, kul att träffa henne lite:) Andi stackarn satt hemma och pluggade.

Ja just det, igår var jag, andi, vickan och korven först till sågmyra och sen till ikea. shoppade bara smågejer men kul att åka iväg på en liten utflykt:)

Nu är det matdags för lillen!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0