Vår :)

Jag är så dålig på att blogga, tar mig inte tid att sitta och skriva lite.

Har precis lagt lillkorven i sin spjälsäng, han var uppe länge idag. Han var väl uppspelt efter den långa dagen som varit. Först var jag och Benji på öppna förskolan, sedan var vi hem och åt och tog en lågpromenad i solen med Tarre. Sedan åkte vi hem till en av Andis kompisar och fikade och pratade och visade upp lillkorven!!!!

Igår var jag och klippte mig, det blev lite uppklippt med lugg... Jag blev riktigt nöjd! Träffade min älskade vän Lina som är hemma från Linköping över påsk. Var så kul att träffa henne, det var några månaader sen sist. Nästa gång vi ses så är det vi som åker och hälsar på Lina och Patrik! Vi ska satsa på det iallafall!
Köpte mig en fin vårjacka igår också.. Jag har fullt upp på dagarna.

Imorgon blir det stan med mamma och sen ev kuppen med morfar...

Jag hittade förresten tussilago idag när vi var ute och promenerade:) Våren är här!!!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0