:)

Nu ser jag äntligen normal ut, min vagel har försvunnit helt! Så skönt! Det har väl inte hänt så mycket här hemma. Eller jo det har det ju kom ja på nu, hahaha jag är så trött just nu! I onsdags var jag, elin, malin, daniela,sussie och kajsa ut och åt och drack på harrys, riktigt trevligt var det! Det måste vi göra om! Igår var vi hemma hos malin och fredrik och åt och drack, hahah! Min viktnedgång går inte så bra just nu... Men jag ska skärpa mig. Hade bara gått ned 0.3 kg på en vecka. Men andi tröstade mig och sa att 0.3 kg i veckan blir 15 kg på ett år!! Ska inte iväg och väga mig nästa vecka för då är vi på semester! Vi ska till karlstad och till ullared igen och sen till göteborg!

Och imorgon ska jag iväg och jobba dag, börjar klockan sju.. Känner inte för att jobba just nu men sen är det kul när pengarna kommer.

Var iväg på loppis idag och sen till insjön, men där var det inte mycket att hurra för. Kollade runt lite och sen åkte vi hem. Benji har börjat ta tag i allt när man går i en affär och han sitter i vagnen. Lite pinsamt när jag var innte på stadium här för någon vecka ssen och benji hade en sko i vangen när vi gick ut ur affären, bara att gå in och lämna den och hoppades att ingen såg en... Han tog nån leksak förut en gång med...

Ska se vidare på sommarkrysset nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0