Farmor?:)

Måste bara berätta detta! Jag var och hämtade min lillebror Oliver på dagis i Torsdags och när jag kom gående där med Benji på höften¨och ropade på Oliver, kom en liten kille på ca 5 år fram till mig och frågade mig om jag var Olivers farmor. VA, nej sa jag, hahaha! Jag berätrtade att Oliver var min lillebror, jaha sa killen och sprang iväg igen!  barn är så söta och ärliga!!

Men så gammal ser jag väl ändå inte ut att vara!!! Måste  ju visa leg på systemet och till och med på harrys, så jag måste se väldigt ung ut:)

Snart ska vi iväg på kalas, Andis systers barn fyller år! Men innan vi åker så måste det städas lite här hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :)

2009-08-30 @ 14:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0