Hej hopp!

Kom hem från jobbet för ett tag sedan, sen satte jag mig dirket vid datorn och läste massa bloggar som jag följer. Kom då och tänka på min blogg, jag måste ju uppdatera!!! Det har varit lite dåligt med det! Har som sagt jobbat idag men vi har även hunnit med att varit på loppis gjorde ett fynd där och köpte en gammal läskeback i trä, jättefin!!! Sen var vi även in på rusta och öb!

Känns lite konstigt att vara ifrån lillen när man ska jobba men det går an! Andi är ju hemma med han. Ska gå och kolla tiill lillkorven nu!


Kommentarer
Postat av: Elin

;) Va bra att du skrivit lite.. Du är så seg med ditt bloggande. haha! Ringer i morgon! Pussiluss

2009-08-30 @ 01:50:18
URL: http://elinheffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0