Scharlakansfeber

Var till Vårdcentralen med lillen i fredags och han hade scharlakansfeber. Så nu äter han pencillin och ska äta det i tio dagar!  Vi som trodde det var vattkoppor! Inte lätt och veta vad massa små röda prikar på hela kroppen kan vara heller!

Miranda kom hit igår och ska vara här hela helgen. Hon och jag satt uppe igår och tittade på en film, jättemysigt! Andi gick och la sig tidigt, han var slut efter en hel jobbvecka. Det var ju jättehäftigt att vara uppe till tolv tyckte mirre!!!

På måndag så börjar jag på viktväktarna, nu ska jag gå ner i vikt! Jag och mamma ska börja tillsammans=)
Nu ska vi mysa allihopa och titta på film och äta en massa gott!

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0