VAGEL!

Jag har haft en förbaskad vagel i ögat sedan i fredags, eller jag har haft den längre men då var den liten. Så i fredags så blev den större, när vi var in med lillen till vc frågade jag även vad jag skulle göra åt min vagel. Fick då en salva men den hjälpte verkligen inte. Under helgen blev vageln större och ögat svällde upp och på måndagen var det hemskt, jag kunde knappt titta med ögat. Så då fick jag en tid på vc och fick pencillin! Så mycket för en liten vagel från början....
Men nu ser jag nästan normal ut på ögat, så i slutet av veckan kanske jag ser helt normal ut! hehehe!

Nu ligger lillen och sover och jag ska försöka städa och tvätta lite här, men jag drar mig lite för inte är det roligt heller!!
Var till viktväktarna igår med mamma och skrev in oss! Nu ska vi räkna poäng och rasa i vikt hade vi tänkt! Började med att gå en promenad till dagis för att hämta mirre och oliver! Var ute i aspeboda hela dagen igår nämligen. Ska snart dit igen för idag kommer lella och hälsar på i aspeboda!

Igår var lina och patrick här, vi bjöd på hemmagjorda hamburgare, mums vad gott det var men jag fick ju inte äta så mycket med tanke på mina poäng!!! Det var riktigt kul att träffa lina lite, snart åker ju hon hem igen till linköping... Men snart ska jag, andi och benji hälsa på dom! Dom har bott i linköping i två år nu och vi har inte varit där, fy på oss!

Elin tittade förbi en snabbis igår också, kul att träffa henne också, det var ett tag sen det med!

Ne nu dags för lite städning och sen ´den dagliga promenaden!

Kommentarer
Postat av: a

2009-08-11 @ 14:17:21
Postat av: Alexandra

Hej syster:-) Kul att läsa om det du gör, då kan jag följa med lite i era liv :-) Vad skönt att vageln är borta nu också :-) Puss

2009-08-11 @ 14:18:36
Postat av: daniela

Dags & uppdatera lite här nu tycker jag! :)

2009-08-13 @ 17:59:56
URL: http://oh-ja.blogspot.com
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta en minut till att gå in på våran sida och kolla vad vi har att erbjuda! Vi designar även personliga bloggar utifrån dina önskemål!

2009-08-13 @ 18:26:54
URL: http://freshdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0