3 Månader

Tre månader har gått sen jag låg på förlossningen och klämde ut Benjibob!! Han blir så stor så fort. Idag fick lillen två vaccinationssprutor, han skrek, usch så hemskt det var att titta på. Sen åkte vi till öppna förskolan och umgicks med alla andra bebisar! Mysigt :) Elin var förbi en sväng med hubbe också, vi satt och pratade lite medans vovvarna lekte av sig.

Sitter och tittar på såld på hus nu, ska nog lägga mig efter det. Lillen vaknade halv åtta imorse så lite trött är jag nu.

Jo måste berätta att min mobil gick sönder häromdagen, den bara blinkade och det gick inte att göra någonting åt det så den åkte in på lagning. Det var bara en uppdatering som behövde göras och sen var den som ny igen. Och då menar jag ny, fick ställa in tid och datum mm. Och alla mina telefonkontakter försvann så ni vet varför jag inte har hört av mig, så skicka gärna era nummer :) (Daniela, ring mig)

Byyeee


Kommentarer
Postat av: daniela

Jag ringer dig imorgon! Vill inte störa nu om du ska sova och så :) Godnatt! Puss

2009-02-10 @ 21:55:25
URL: http://oh-ja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0