En lång dag

Idag vaknade Benjamin halv nio!!!! Alldeles för tidigt för mamma Madde. Men det var bara att stiga upp. Mina småsyskon Miranda och Oliver sov hos oss lördag till söndag och dom vaknade halv åtta på morgonen! Då vaknade förstås Benjamin också.... Säg inte att han ska börja med att vakna före nio varje dag nu. Dagarna blir verkligen mycket längre när man stiger upp tidigt, man hinner göra så mycket! Men sova lite längre på mornarna är faktiskt mycket värt :)

Det var riktigt mysigt när Miranda och Oliver kom hit och sov här! Vi var hem till Johan och Sara och åt på lördagkväll, så trevligt så! Miranda var så duktig att hjälpa till med barnen! Och Oliver gick runt och åt russin hela tiden.. Mina söta småsyskon!!!

På söndagen var vi hem till Vickan, Ida och Noah. Tänkte att Miranda och Oliver skulle få leka lite! Så då hade jag och Vickan lite tid att sitta och prata och dricka te! Och lilla Benjamin vad väl slut efter allt besök så han sov under tiden vi var där!!
Och idag så har lilla gubben fått all uppmärksamhet av mamma! Det bästa är att ligga och sova i min famn, det är ju såå underbart!

Dags att sova nu, som sagt så var vi upp tidigt imorse!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0