Lite smått och gott

Ja, kanske dags för lite uppdatering här:) I stora drag vad som har hänt i veckan är att vi har varit till IKEA, shoppat lite på stan, varit på lager 157... Och idag så var vi och beställde en ny vagn till Benjibob! Det blev en BRIO Sing. Vi får den redan på torsdag. 


Vår snygga kille med solbrillor på!!!!! Det var inte så populärt kan jag lova....

Var hemma hos Johan och Sara igår och tittade på Let´s Dance. Iallafall jag och Sara, Killarna badade bastu och drack öl. Carl-jan åkte ut, han dansar ju som en stel pinne, tycker Elisabeth ska åka ut nästa gång...

Ne, nu ska jag ta hand om min lilla kille. Jag, Benji och Vickan ska hem till en kompis senare och äta gott och snacka massa goja:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0