Magsjuka

Usch och fy säger jag för magsjuka. Det har vi haft här hemma. Det började med att jag hade ont i magen en hel dag, tänkte först att det brodde på att jag hade ätit glass, är jättekänslig i min mjölkallergi nu. Men så var det då inte, spydde som en gris i onsdagskväll, det är så hemskt att spy. Men som tur var så spydde jag bara på onsdagen och sen var det bra. Men man blir ju så hemskt matt efter man spytt och öm i magen. Drack mest blåbärssoppa igår och idag har jag vågat mig på att äta. Andi och Benji drabbades också men mycket lindrigare än mig. Det har varit storstädning här hemma för att få bort alla bakterier och tvättmaskinen har gått iett!
Så typiskt att jag missade mamma barn gympan igår, det var faktiskt roligt sist även fast jag fick träningsvärk efteråt. Får gå nästa vecka!

Och idag har jag och Vickan varit duktiga och promenerat, solen sken och värmde till och med lite. Så skönt att komma ut fast det var kallt. Har varit hemma hos jeppe och vickan nu på kvällen och fikat och tittat på lets dance. Bra att Kitty åkte ur,hon var ju stel som en pinne. Tror carl-jan åker ur nästa gång,han är ju lika stel...

Ska lösa lite korsord nu innan jag somnar.


bye

Kommentarer
Postat av: daniela

Du är utmanad ;)

2009-02-16 @ 22:54:35
URL: http://oh-ja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0