Vanesak?

Jaha, nu så vaknar lillen halv nio varje dag...  Det går verkligen inte att få honom att somna om. Jag hoppas att det är tillfälligt den här veckan och att det inte är en vanesak för honom nu. Det kommer då ta ett tag tills jag vänjer mig isåfall. Hahaha jag låter verkligen som en trött mamma nu som vill ha sovmorgon varje dag. Hur ska det gå för mig tro när jag ska börja jobba igen och gå upp vid sex,sju tiden!? Men det är ett tag tills dess kan jag lova!

Innan vi fick barn var jag en morgonmänniska som ville gå upp tidigt för att få ut det mesta av dagen. Hade ttill och med väckarklocka på helgerna så jag inte sov för länge. Tidiga mornar var inget problem. Och Andi han sov gärna lite till. Men nu när vi fått barn är det  verkligen ombytta roller. Det är Andi som har väckarklocka! Det trodde ni inte va?! :)

Jag fortsätter gå mina promenader varje dag med Vickan och det börjar ge resultat kan jag lova. Jag kommer i mina älsklingsjeans igen!! Och Andi sa till och med till mig idag att han tyckte jag hade blivit smal!!!

Bye


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ja vi är såå bäst!! Mina små skitungar väckte mig SJU i morse. Det var inte roligt. Jag är trött!!

2009-02-05 @ 07:44:01
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0