Träningsvärk

Jag säger då bara träningsvärk!!!! Har varit på mamma barn gympa idag, vilket trängspass! Ja ni har läst rätt, jag har varit och tränat idag. Det är verkligen inte likt mig! Men det var faktiskt roligt och det tyckte Benjamin också när jag gjorde armhävningar och han låg framför, han skrattade så mycket :) Jag trodde det skulle vara ganska lugnt och så när man hade sitt barn med men ikke, barnen låg på golvet och tittade på mammorna som kämpade. Hahaha. Vi ska gå dit varje vecka hade jag tänkt.

Var ner på stan efter träningspasset och kollade in dom nya butikerna i falan gallerian. Vi gjorde lite fynd på claes ohlsson. Köpte lite lampor till vardagsrummet och en digital väckarklocka för endast 10kr!

Nu måste jag sova, ska upp jättetidigt imorgon.

bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Madde! Gud va länge sen vi pratade!! Det känns som att det har hänt massa å jag vet ingenting... Vi måste ringas snart! Saknar dig massor!! Pusssss

2009-02-06 @ 18:05:42
Postat av: Lella

Stackare, känner precis samma som du just nu...Massa träningsvärk... Men du, uppdatering :-))haha

2009-02-10 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0