Ännu mera shopping :)

Lite uppdatering igen då, eftersom jag är så himla dålig på att skriva! Mina senaste dagar har innehållit shopping och promenader! Följde med Vickan till Bvc häromdagen, bara för att vara lite sällskap. Åkte buss :) När vi kom hem sen gick vi en sån långpromenad. Det var inte skottat någonstan så det var bra träning att dra vagnarna i snön!! 

Var till stan igår och shoppade lite kläder på rean till Benjamin. Köpte toning till mig också.
Jag och Vickan åkte buss ner på stan och hem, verkligen inte likt mig men dom senaste dagarna så har jag åkt jättemycket buss...
Efter stan besöket så gick jag med lillen ner till Vickan för att tona håret, mörkbrun. Snyggt värre blev det!

Och idag så har jag varit på kuppen och shoppat ännu mera kläder till lillen, det är ju så roligt med barnkläder! Billigt blir det också när det är halva reapriset! Det blev faktiskt några toppar till mig också:) Köpte förresten jättefina tavlor till hallen på Hemtex. När vi kom hem sen gick jag, Elin och Vickan en långpromenad! Så skönt. Nu ska jag satsa på att gå en långpromenad varje dag, jag har varit duktig än så länge den här veckan.. Får se om det håller i sig!

Nu ska jag lägga lillen som ligger här bredvid mig i vaggan och sen ska jag också sova. Blir en tidigmorgon imorgon!

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0