BVC

Då var dags att skriva lite igen :)

Var till Bvc igår och vägde och mätte Benjamin, 6700 gram och 61,5 lång!  Vad min lilla plutt blir stor, det går för fort! Han är 2 månader och 3 dagar nu! Det känns som det var igår han kom ut ur min bamsemage!

Tog en promenad igårkväll med vickan, så skönt att komma ut, måste gå bort dom där sista kilorna. Det går sakta men säkert framåt. Ska gå på mamma/barn gympa också, såg att grand hade det. Roligt att träffa nytt folk!

Skulle egentligen ha träffat några kompisar och fikat idag men Benjamin är lite snorig så vi stannade hemma istället. Så idag har jag tagit bort julgardinerna, nu vill vi ha vår och soliga dagar :) Det är ju så tråkigt väder ute nu, blött,skitigt och mörkt.

Nu ska jag mysa med lillen!
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0