GRATTIS lillebror

Idag fyller min lillebror 18 år! Det är stort när man fyller arton tycker jag! Man får ju gå på krogen, eller iallafall vissa och så får man ju ta körkort! Och det är väl stort!? Så GRATTIS ännu en gång Robert :)
Vi köpte presentkort på bensin och lite småsaker till hans bil i present. Han har nämligen en bil och den är hans käraste ägodel, hahaha! Så idag var jag och Benjamin på kalas ute i aspeoda. Vi fick god mat och tårta! Tog en massa kort så det kanske kommer någon bild imorgon!

Var iväg på öpnna förskolan med Vickan och barnen tidigare idag. Även fast inte Benjamin leker ännu så är det kul att komma dit och titta på lite folk och han får se andra barn och inte bara mig! Hehe! 

Jag är så duktig och gå min promenad varje dag nu och jag har alltid sällskap av någon, Vickan eller Elin eller Daniela. Vi är så hurtiga och är ute ca 45 min, en rask promenad med uppförsbackar! Det blir ju extra träning för mig när jag drar barnvagnen:)

Ja jjust det, jag måste berätta en sak om mitt öga. Det bara rinner ur mitt högra öga hela tiden, har gjort det i ca en vecka nu. Jag vet inte vad det är. Jag köpte en ny mascara för ca en vecka sen så det kanske beror på den... Men så har jag aldrig reagerat på nån mascara förut.. Hmm.. Använde en annan mascara idag och då rann det lite mindre.. Det blir nog bra tillslut hoppas jag!!

Nu ska jag sova! Natti


Kommentarer
Postat av: Victoria

Nu är det dags för en uppdatering =D!

2009-02-03 @ 21:58:14
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0