Jag och lillen

Hejhopp!

Nu ligger båda våra pluttar och sover, en i vaggan och en under! Ni kan nog gissa vem som ligger i och vem som ligger under!? :)
Som ni kanske märker så skriver jag i bloggen på kvällarna, men det är då jag har min egen tid och det är då jag har tiden också. Det är liksom full rulle på dagarna här hemma! Men det är så det ska vara! Hahaha, nu tänker jag på någon gammal låt när jag skrev sådär. Det är så det ska vara, det är så jag vill ha det.....Hmm undra om den gick så..

Jo, idag var jag och Benji på öppna förskolan, lite nervöst och tyst för min del så där första gången men det var en mysig grupp så det blir nog bra bara man kommer in i gruppen. Jag har också anmält oss till spädbarnsmassage! Det ska bli riktigt mysigt, och kul att lära sig hur man gör.

Storhandling blev det idag också, mycket mat! Men det blev annat occkså. Jag hittade två tavlor till benjamins rum, jättefina! Allt det bästa till Benjamin såklart :)

Nu är det dags att sova
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0