Min årsresumé

Jag börjar den nya bloggen med att fylla i detta formulär om mitt år som Elin nu tvingar mig att göra.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Födde barn... Det smärtsammaste och härligaste som jag gjort!

2. Har du några nyårslöften?

Gå ner i vikt. Man lägger ju på sig lite under en graviditet... Hm...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jag själv framför allt. Linda och Sussie (Andis systrar) har båda fått. Några flyktigt bekanta..

4. Dog någon som stod dig nära?

Ingen som stog just mig direkt nära. Men Andis mormors bästa kompis som stog dom nära.

5. Vilka länder besökte du?

Zero. Jag var fullt upptagen med att vara enormt gravid

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Inget som jag kommer på på rak arm sådär

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
10 November. Då föddes våran son, Benjamin.

8. Vad var din största framgång 2008?
Bli mamma. Och avslutade min barnskötarutbildning.

9. Största misstaget?
Sumpade chansen till grönt kort i golf. Men nytt år, nya tag!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk är bara förordet. Behöver jag säga mer?

11. Bästa köpet?
Ny säng. Underbart!!!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Möbler till vårat hus som vi har flyttat till!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Benjamin såklart. Jag har aldrig varit så lycklig som när han äntligen tittade ut.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Ett litet rött paket, hojtar Andi här bredvid. Med Lasse Stefanz. Säger bara reklaaaam, suck!!
Big Girl (Säger Elin här) med Mika. Den associerar hon till mig för vi alltid lyssnade på den i bilen.
Apologize.. men har glömt artisten.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.. behöver jag säga varör?? Ge mig ett B...

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Inte prata i telefon i alla fall... Haha... Eller hur Elin..och Andi????!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Äh.. vi går tillbaka till det sen...

18. Hur tillbringade du julen?

I aspeboda hos Mamma och Pappa Peter och mina syson, Andi och Benji. Och Tarzan såklart! Mysigt!!

19. Blev du kär i år?

Jag är alltid kär!! Gissa i vem!!!?! Eller vilka kanske!!

20. Hur många one night stands?

Gissa!!

21. Favoritprogram på TV?

Unga Mödrar, Grays Anatomi, Desperate Houswifes, One Three Hill, Färjan, Idol... Mycket TV när man är gravid... hm.. Annars också säger Elin!!!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

I så fall kallar jag det för ogilla..

23. Bästa boken du läste i år?

Bok?! Men oj. När det finns tv???!! Tidningar är bra. Jag läser i perioder!

24. Största musikaliska upptäckten?

Nej.. Lasse såklart!! Jag fastnade för Dansbandskampen på tv.. det trodde ni inte om mig va?! Haha! (Jo säger Andi)

25. Något du önskade dig och fick?

Ett barn!!! Mycket kärlek!

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ny mobil.

27. Årets bästa film?

'shrom, det satte ju igång det hela. Läskigt!!! (Förlossningen alltså)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Käkade tårta hela dagen med släkten. Och några kompisar

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Nej. Vad skulle det kunna vara?

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Mjukiskläder. Stora!! Inget passade ju!

31. Vad fick dig att må bra?

Min familj. Mina vänner. Vårt stora hus!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Jag är inte sugen på nån kändis. Jag har ju Andi. (Hihi skrattar Andi i bakgrunden) Chad Micheal Murray

33. Vem saknade du?

Lina, Alexandra och Emelie som bor så långt bort!

34. De bästa nya människorna du träffade?

Hm... Tror inte att jag träffat någon ny. Det skulle vara min lillebrors tjej Sofie då, jättegullig! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad mysigt och gulligt skrivet:-) Nu kommer jag följa din blogg varje dag syster yster :-) Pussar

2009-01-04 @ 15:45:34
Postat av: Alexandra

Vad mysigt och gulligt skrivet:-) Nu kommer jag följa din blogg varje dag syster yster :-) Pussar

2009-01-04 @ 15:46:02
Postat av: Victoria

Nej men så roligt Madde. Ska också följa dig flitigt :).

2009-01-04 @ 17:43:01
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad roligt maddie! =) puss

2009-01-05 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0