Uppdatering

Nej nu ska jag skärpa mig och skriva lite mera i boggen. I fredags blev det en tur till stan. Med buss. Kors i taket. Det är inte likt mig. Hittade ingenting. Bara skitkläder kvar innan vårkläderna kommer. På kvällen var vi hemma hos Vickan och Jeppe och käkade god mat. Det var mysigt. I går åkte vi, jag och Benjamin, skrillor...eller åkte och åkte ;) försökte i alla fall tillsammans med familjen Gullstrand-Mosell. Sen på kvällen blev det mys med Pelin och Vickan med en konstig film som jag inte fattade och godis. Jag måste bara säga  att jag såg på Disturbia i fredags och jäklar vad rädd jag blev. Kunde varken duscha ellre gå ner i källarn mitt på dagen. Andi fick några samtal på jobbet..haha.

I dsg har jag och Benjibob varit hos mamma och alla i aspeboda och myst. Sen på kvällen köpte vi pizza och Pelin kom hit och åt med oss och nu ska vi snart titta på film. "The Happening". Är det någon som har sett den? Hoppas i alla fall att den är bra.

Daniela och jag smider lite planer om studier framöver. Mer får ni veta senare. Först ska jag vara hemma och njuta av mammaledigheten.

Baj baj äppelpaj

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Gulligt skrivet gumman!!! Jag lovar o kolla bloggen hela tiden Mammis

2009-01-11 @ 22:13:16
Postat av: daniela

Haha, men Disturbia är ju så bra, fegis ;)Nejdå, jag skulle också bli likadan :D ja, plugga lite vore inte helt fel faktiskt. Vi måste träffas snart, så får vi kolla lite på det!

2009-01-12 @ 15:37:57
URL: http://oh-ja.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Hej syster:-) Studier? Vad roligt, nu blir jag nyfiken ju! Perfekt med uppdatering och lite läsning om vad som händer! Puss puss

2009-01-13 @ 06:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0