Benji

Hoj!

Vilken segdag det har varit. Benjamin och jag har bara varit inne och myst. Han är nämligen lite snorig så jag vill inte gå ut någonting,ifall det skulle bli värre. Som nybliven mamma så är man väldigt överbeskyddande!

Igår så hade vi besök av Marie, Benjamin fick så fina kläder av henne och mattias! Var riktigt mysigt, vi satt och pratde och käkade chokladbollar! Har blivit beroende av sånna på sistonde!

Lillen låg förresten vid sitt babygym för första gången häromdagen :) Han låg och sprattlade och skrattade, han låg och tittade på en ko som gungade och då började han jollra!

Imorgon ska vi ut på äventyr, eller vi ska till mvc, jag ska på efterkontroll. Varje gång vi åker hemmifrån är ett äventyr :) Ska ringa Daniela nu som är hemma och är sjuk och har varit det jättelänge. Vi har inte setts på en månad, fast det känns som ett år!


                                                    
Bye

Kommentarer
Postat av: daniela

Vilket charmtroll :D nej, det var jättelängesen vi sågs nu, alldeles för längesen.. I veckan hoppas jag att jag är frisk i alla fall, isf ska vi ses! :D

2009-01-17 @ 14:45:01
URL: http://oh-ja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0