Fix dag

Igår så var vi på kalas, Andis systers barn fyllde år! Vi fick smörgåstårta och annanas paj, mumsfillibaba :) Sen bar det iväg till aspeboda, passade Miranda och Oliver en stund medans mamma och Peter var och käkade god mat. Daniela tittade förbi en sväng occkså, riktigt trevligt var det.
Åt mammas vegitariska lasagne, såå god men ack så ont i magen jag fick då. Fuskade lite och tog ingen mjölktablett, ja mitt eget fel. Ska inte fuska nå mer.

Imorse, eller ja på förmiddagen sisådär runt 12 så gick jag med Benjamin och Tarzan min 45 minuters promenad i snöovädret. Tarzan är så gullig när han hoppar runt och leker i snön, han ser ut som ett rådjur som hoppar!

Andi och jag har varit duktiga idag och fixat i Benjibobs rum, satte upp nya gardiner med katter och hundar på, satte också upp två hyllor! Det blev riktigt mysigt därinne nu. Vi satte även upp lite tavlor i hallen, det blev så bra!!

Har nyss kommit hen från ett tupperware party hemma hos Marie. Kul att träffa henne lite! Men usch så dyrt tupperware är då. Jag har ju själv sålt det en gång men slutade för att det inte var så kul. Så nu har vi ett helt skåp fullt med plastbyttor, så det blev inget för mig hos Marie.
Det är så många som har partyn nu, antingen tupperware eller ljusparty... Jag ska också ha ett party framöver så då hoppas jag att ni kommer!!!!

Byyeee


Kommentarer
Postat av: Victoria

Imorgon följer jag gärna med på en promenix om jag får :). Kraam!!

2009-01-25 @ 22:19:10
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: Emelie

Säg till när du har ditt party jag vill vara med då! kan du inte ta bilder på Benjamins rum och lägga upp här jag vill ju se!

2009-01-26 @ 12:08:58
Postat av: Linda

Hoppas verkligen jag får sälja då ...

2009-01-28 @ 22:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0