Full rulle

Vilken dag det har varit idag. Började dagen med att stiga upp sju. När gjorde jag det sist tro, är verkligen inte van att gå upp så tidigt. VI ( titta vad jag har skrivit mamma) har ju en sjusovare till bebis! Brukar ju gå upp runt nio :) Iallafall så åkte vi till aspeoda då för att spendera dagen där medans andi hade tenta. Hjälpte Miranda att skriva ett arbetsschema som hon tjänar lite småpenagar på. Hon blev så glad så hon startade direkt med att tjäna lite :)
 
Sen så åkte vi till Elin för att käka en jättegod middag. Fick till och med efterrätt, mums! Sen satte vi oss och tittade på körslaget. Blev så förvånad att team Wells åkte ut. Jag trodde från början att team Timo skulle vinna alltihopa, men så fel jag hade. Dom åkte ju ut först, han är ju inte lika känd som de andra så det var väll därför. Hmm... Vet inte riktigt vilka jag hejjar på nu, får återkomma med det...

Vi kom hem från Elin för ett tag sen så nu ligger jag i sängen och skriver. Benjamin är så go på kvällarna precis innan vi ska sova, han bara ligger och skrattar :) Ne, nu ska vi sova!

Natti Bye


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för en mysig kväll!! Jag fattar inte heller att wells åkte ut... Han hade ju helt klart den bästa kören. Rings i morgon!

Pussiluss

2009-01-18 @ 00:16:55
URL: http://elinheffler.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Ja, jag ser att du kan!!! Bravo!!!

2009-01-20 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0