Promenix mm

Vilken tidig morgon det blev då, usch jag är inte van. Orkade verkligen inte gå upp imorse, Andi fick lov att säga till flera gånger så till slut kom jag upp!  Var till banken och fixade lite på förmiddagen och på eftermiddagen gick jag min promenad!
Det lönar sig att promenera, jag kom faktiskt i mina gamla jeans idag! Guu vad glad jag blev! Dom satt väldigt tajt men jag kom i dom, det är huvudsaken! Lite mage har jag ju kvar men det var faktiskt ca 2 månader sen jag födde barn, magen försvinner ju inte på en gång.

Imorgon blir en händelserik dag, mer får ni veta sen!

byebye


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej syster :-) Här kommer adressen till min nygamla blogg :-) kramar

2009-01-24 @ 23:36:55
URL: http://flickan85.webblogg.se/lella/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0