Falukalaset och val

Igår var jag, Benji och Andi ner på falukalaset, skulle kolla på rix fm festival. Vi kom runt halv sju och åkte hem  vid halv nio. Det var ju så himla kallt ute så vi kunde inte stanna kvar där och stå och huttra heller. Man skulle haft vinterjacka... Träffade jeppe och vickan och deras barn där.

I fredags hade vi lite party här hemma.. Andi blev ju som sagt gubbe i torsdags. Så johan och sara med bebis var här, jeppe och vickan med barn och elin och jag och andi och benji såklart!!!!Vi åt gott och drack gott. Jag smakade vin för första gången på två år typ. Det räckte med ett glas, kände ju av det på en gång. Men gott var det iallafall:) Benji och Julia somnade sent, dom kunde ju inte missa något heller!! Dom var så söta när dom låg och sov, Benji i våran säng och Julia lånade benjis spjälsäng!

Snart är det dags att gå till vallokalen... Vet inte ens vad jag ska rösta på. Hmm.. Får läsa på lite om partierna innan vi går. Sedan blir det och titta på lite loppis här i hosjö och ev träffa daniela i eftermiddag=) En fika efter valet och loppisen hemma hos jeppe och vickan lä vi ju hinna med också, eller kanske här hemma!!!!!

Nu är lillen snorig IGEN, han hostar och får upp en massa slem och snoret rinner.. Men ingen feber så det är ju bra. Hoppas det går över snart. Han är ju jämt sjuk känns det som!

Och ni som läser får gärna kommentera, det är så mycket roligare att skriva då när man ser att några läser:)!!!!!

Kommentarer
Postat av: daniela

Jag läser ;) hör av mig i eftermiddag! Puss

2009-06-07 @ 13:10:17
URL: http://oh-ja.blogspot.com
Postat av: madde

Det är bra det:)

2009-06-07 @ 16:21:10
URL: http://maddiepaddie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läser nästan varje dag syster yster ;.)) Älskar dig massor :-))) O det är såå roligt o läsa det du skriver! Puss

2009-06-08 @ 22:58:07
Postat av: Elin

Lilla Benjibob :( Inte bli sjuk nu igen!!!!

2009-06-09 @ 00:52:41
URL: http://elinheffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0