Sol och bad!

Har varit ute i solen hela dagen, jag och Benji åkte och badade med vickan och barnen på lugnet, mötte upp malin och hennes familj där också!! Benji gillade inte alls vattnet först men efter ett tag så var han igång och plaskade!!! Så sköönt med soool!!!! Vid halv sex gav vi upp och åkte hem från lugnet. Sen var vi hembjudna till malin med familj på mat, gott och trevligt var det! En helt underbar dag har det varit!

Imorgon ska jag iväg på ett möte, spännande va?=)

Och i helgen ska jag på möhippa! Ska vara ifrån lillen hela dagen, hur ska det gå tro, kommer sakna han som bara den!!!!! Han och jag har ju setat ihop i 16 månader:)

Imorgon tar vi nog fram lilla poolen här hemma så benji och jag kan bada igen, bara det är fint ute som det var idag!!!

bye

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt det lät!!=) Snart kommer jag också och ska plaska i vattnet=) Vad skulle du på för möte? Berätta det lät spännande! Kram

2009-06-26 @ 10:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0