Planering

Dagarna bara flyger förbi. Har haft fullt upp här hemma. Men nu har jag lite tid att skriva!
 
Prästen var här förra veckan och då gick vi igenom dopet. Vi hade redan bestämt två låtar och en psalm men prällen tyckte att vi skulle ha en psalm till. Så han började sjunga en psalm för oss vid köksbordet. Jag visste inte var jag skulle ta vägen, jag kunde då absolut inte titta på andi för då hade jag brast ut i skratt på en gång, så jag satt och kollade på Benjamin :) Vi hiitade iallafall en psalm som var fin tillslut. Och söta Miranda ska läsa en dikt på dopet som hon har valt, jättefin! Men lite nervös är hon... 

Det är mycket att planera inför ett dop, tänk vad mycket när man ska gifta sig då. Men det ska vi inte göra på ett tag iallafall:)

Lillen växer så det knakar. Var på BVC iförrgår. Han vägde 7965 och var 67 lång! En stor kille:)



Har haft ont i magen i några dagar nu, både Andi och jag..Vet inte riktigt vad det är, typ influensan som har satt sig i magen. Men idag är vi mycket piggare!

Nu ska jag titta till lillen som ligger och snarkar i våran säng:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stor liten sötis han är:-) Snart ses vi min supersyster, längtar:-) kramar

2009-03-11 @ 22:05:23
Postat av: Anonym

Gud va stor han blir!! Å sååå söt! Saknar er! Hoppas dopet går bra på söndag! Puss å kram

2009-03-12 @ 22:20:16
Postat av: Anonym

Lite dåligt med uppdatering här nu tycker jag, skäääärpning :D

2009-03-16 @ 23:04:02
Postat av: daniela

Och ja, det sista var från mig :)

2009-03-16 @ 23:05:18
URL: http://oh-ja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0