Såå trött

Det har varit en lång dag idag, fullt upp hela tiden. Först städning här hemma sen bar det iväg till stan med buss, nuförtiden åker jag faktiskt mycket buss! Och jag tycker det är helt okej att åka buss igen, inte likt mig:) Men man kan väl ändra sig! Träffade Elin på stan, vi gick och kollade lite men shoppade ingenting. Det blev bara en fika. Lillkorven som är hans nya namn var så nöjd när vi var på stan och på bussen ligger han bara i sin vagn och snarkar högt, så han gillar också bussen!
Var hem till Jessica efter vi var på stan och kollade på lite kläder som jag fick av henne. Åkte och handlade mat som är så kul, hem och laga mat och andas ut efter en lång dag, Pratade med Daniela  nyss och hon tyckte jag lät så trött på rösten så jag fick order av henne att gå och lägga mig.. snart...

Benji bara växer så det knakar. Han har kommit på att han kan göra en massa ljud, höga ljud. Det skär hemskt i öronen:) Han är redan 4 månader och två veckor...


Ska kanske lägga mig snart då... somnar kanske till lyxfällan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0