Vändning :)

Hojj!!

Nu ligger våran lilla kille bredvid mig på rygg i soffan och försöker vända sig. Han vände sig för första gången igår från rygg till mage! Han blir så arg när han inte kommer runt, om armen ligger i vägen eller om nappen ligger för långt bort. Hehe, han är så söt som försöker.

Idag har vi varit på öppna förskolan och på babymassage! Benjamin kikna av skratt när jag masserade honom, antingen så tyckte han om det jättemycket eller så var det för att han var naken. Det är väldigt populärt att ligga naken... Undra vilket han tyckte var bäst :) Förra gången vi var på babymassage så tog jag av blöjan, men då blev jag nerkissad så idag behöll vi blöjan på!!

Nu så ska vi mysa lite och så måste jag byta blöja på Benji, bajs igen:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0