Blandat

Jäkla pollen, jag är såå snorig nu. Benji också men han är bara lite förkyld. Inge roligt... Tyckte att det var dags att skriva lite blogg nu, det var över en vecka sen jag skrev. Fy på mig!

Det har hänt mycket under veckan. Spenderade valborg hos jeppe och vickan. Mirre och Oliver var med då också. Vi grillade och hade det mysigt.

Var på Bvc i tisdags och då fick lillen vaccination. Han vägde 8880 och var 70 lång. Nu har vi börjat lite med att ge flaska, lite jobbigt men han kan ju inte alltid tutta på mig! Han har fått sin andra tand nere nu så nu får han inte bita mig i tutten...

Var till djursjukhuset med Tarre i tisdags, han fick också vaccination. Han vägde 4,3 kg. En tjockis. Så nu är det specialfoder som gäller för han. Han väger alldeles för mycket för sin storlek!!

Ja just det, vi var till rättviksmarknad också. Mycket folk och samma stånd varje år. Åt langos, mums var det!

Igår var jag, mirre och benji iväg och köpte en paviljong som står ute på gården. Tog ut trädgårdsmöblerna också. Mysigt när man kan börja sitta ute lite. Nu är det bara nya dynor som fattas!

Nu ska jag fortsätta titta på tv, bye!

Kommentarer
Postat av: emelie

men oj oj oj oj madde nu är det ju och dar sen du skrev

2009-05-12 @ 10:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0