Längesen..

Nu var det verkligen år och dar sen jag skrev.. inte år kanske men massa dagar iallafall!! Har haft fullt upp, det blir så när man är mammaledig! hehehe! Lite uppdatering då.

Jag och Vickan har skärpt oss och har börjat ut och gå varje kväll! Nu ska vi bli smala till sommaren,eller hur vickan?:) Alla som vill får hänga på!
Lillkorven växer så det knakar! Benjis två tänder kommer upp mer och mer. Jag ammar nästan ingenting längre, på nätterna och någon enstaka gång på dagen, han har inte börjat bitas heller. Så såå stor har han blivit, snart lämnar han mammas tutte. Det är ett stort steg för han och mig! Just nu ligger han bredvid mig i soffan och snackar, han vill väl inte sova när mamma och pappa är uppe.

Nu håller andi på ute i hallen. Nya innedörrar blir insatta imorgon, det kommer bli stor skilland.

Lite uppdatering hann jag med, mer kommer!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0