Magsjuka igen

Fy sjutton för magsjuka... Vaknade på natten till måndag av att lillen spydde.. Tänkte att han ätit för mycket eller att det ev var magsjuka. Och då fick ju jag ont i magen såklart. Så på morgonen var det dags för mig. Jag och benji hade fått den där dumma magsjukan. Redan vid lunch på måndagen var jag pigg igen men lillen spydde som bara den och fick inte behålla något. På måndags kvällen åkte vi in till akuten och lillen blev inlagd på barn och skulle få dropp. Men på natten till tisdagen var han ganska pigg igen och började äta välling innan dom hann sätta dropp. Men på tisdags morgonen var han dålig igen och vägrade äta. Så då fick han dropp. Sen på onsdags morgonen var han lite piggare igen och dom tog bort droppet, han hade svällt på båda ögonlocken för droppet hade gått in för fort.. Vid lunch fick vi åka hem. Så två nätter låg jag och benji isolerade på ett rum på barnavd. Och andi har klarat sig från magsjukan, det är ett mysterium. Det var jättejobbigt och se sitt barn så sjukt. Han är ju så liten också... Men nu är vi båda mycket piggare, lillen har börjat äta mat igen och inte bara välling som han levde på under magsjukan....

Så nu har det varit storstädning här hemma, och tvättmaskinen har gått i ett!!

Och imorgon sticker vi till furuvik med öppna förskolan, ska bli jättekul! Komma hemmifrån lite också:)

Här kommer lite bilder




Bilder från sista april




Mirre håller koll på alla barn när dom smäller smällare=)


Benji och Oliver tycker om att härma varandra!!!


Lillen som ligger i den stora sjukhussängen....

Kommentarer
Postat av: Lella

Vad skönt att han är piggare igen :-) Vilka jättefina och söta bilder på er alla:-)) Puss puss

2009-05-23 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0