Lång dag..

Ojoj, så mycket att göra idag... eller det blev så mycket gjort idag på min dag som jag inte hade något alls att göra på. Först skulle jag bara ringa och få nya p-piller, men det slutade med att jag var hos barnmorskan en och en halvtimme senare, skulle göra en kontroll för att jag hade nya piller... Aja, benjibusen och jag stressade dit, åkte till och med buss!!! Sen var vi upp på jobbet och hälsade på lite, hämtade ut mina piller och åkte sedan hem. Lite mat i magen och sen var det dags att åka på kalas hos benjis kompis! Sen hem en snabbis igen för att sedan åka vidare till Aspeboda, Aspebodaskolan hade en liten show. Miranda sjöng alldeles själv, jag vill vara din margareta för alla som var där, hela gympasalen var full!!!! så duktig är hon! Åt lite mat senare hos mamma och sen bar det hemmåt vid tio tiden. på vägen hem var det poliskontroll på borlängevägen, blås och körkort. Jag blir ju så nervös när jag ser en polis så jag hittade inte mitt körkort såklart... Efter ett tag hittade jag det typ 5cm ifrån mig, hahahhaha. Vågade inte titta på polise förrens jag blåst och han sa finemang, hahaha!!

Nu sover lillkorven i sitt nya rum! Och jag ska också snart sova, ska ttitta på film i andis nya mobil först!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad kul att du uppdaterar igen! Så jag kan följa med er! Kramar

2009-10-22 @ 06:59:38
Postat av: emelie

haha kan tänka mig att en poliskontroll kan vara lite nervöst :-)

2009-10-22 @ 17:56:20
Postat av: Anonym

haha blev du så nervös gumman?

2009-10-24 @ 19:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0