Spruta..

Har varit på öppna förskolan idag med lillkorven! Han tycker så mycket om att vara där så han bryr sig inte om mig. Då är det alla andra barn och leksaker som gäller!!! Hehe! Efter öppna förskolan åkte malin och jag och barnen ner på stan en sväng och sedan åkte vi hem hit ett tagoch umgicks! Skjussade sen hem dom till borlänge.  Hem och laga mat och mys pys med benji innan han skulle sova och nu vila i soffan=)

Funderar på om man ska ta svininfluensa spruta eller inte.... Kan åka in imorgon ifall jag vill ta... hmmm svårt val. Vill ju inte vara den som smittar lillen om man själv skulle bli sjuk..

Blir nog lite betapet nu, hehehe!! beroendeframkallade!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra beslut att ta sprutan, hade jag också gjort om jag inte var så sprut rädd, får se om jag törs ändå.... kram

2009-10-25 @ 01:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0