UPPDATERING NUUUU!!


Hehehe! Nu så är det riktig skärpning på mig!

Fullt upp varje dag, imorgon är det dags för viktväktar möte igen, eller iallafall vägning för min del, hoppas på att det blir nedgång!
Har setat vid datorn hela kvällen och kollat igenom kort som jag ska framkalla, ojoj vad många kort det blev=)

lite smakprov=)





Kort på Benjis rum får bli en annan dag, hade inge batteri i kameran!

Idag var vi på Emilias 1 års kalas, tiden går såå fort. Snart är det lillens tur, snyft, vill inte att han ska bli så stor=)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vilken stolt moster jag blir när jag ser dom här korten :-) Han är en sååå söt kille!

2009-10-22 @ 06:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0