Blandat...

Nu börjar Benji bli piggare här hemma! Han har haft diarrér som jag tror är någon slagas maginfluensa, inte magsjuka iallafall som vi trodde i början... Just nu ligger lillkorven och sover lite i sin nya vagn! ( Japp, ni läste rätt, en ny vagn IGEN) Han var nämligen upp sju i morse, och mamma som ville ha sovmorgon till minst nio... Ja det gick ju inte så bra men då får jag lite egentid nu istället när han sover!
Jag sålde min vagn som jag fått från nestlé häromdagen, jag la ut den på blocket och efter en timme var den såld! Sedan hittade jag en vagn som jag ville ha på blocket, en Teutonia Timmy, åkte och hämtade den dagen efter!! Andi sa ju till mig häromdagen att min skofetisch har blivit barnvagnsfetisch... Det här är min sjätte vagn på 1 år och 3 månader... Andi räknade ut att jag köper en ni vagn var sjuttionde dag..opps!=) Det ni!!

Är såklart med i en ny tävling hos Sandra, http://www.leasmamma.blogspot.com/
Kolla in den!!!!!!
NU startar en ny tävling!

Den här gången med 2 fina priser, vilket ger tävlingen en 1:a och en 2:a!
Dessutom får alla som deltar i tävlingen 20 st. gratis fotografier vid framkallning (dock bara om man anger sin mailadress!).
Priserna kommer från http://www.extrafilm.se/ och är två stycken jättefina fotoböcker!
För att vara med i tävlingen kopierar du det här inlägget till din egen blogg, samt länkar med en tydlig länk. Har du ingen egen blogg, skickar du ett mail till 8 personer + mig ([email protected]), där du skriver och berättar om tävlingen, samt har med en länk.
Svara sedan på frågan och var med och tävla!

1:a priset är:

Förstapriset är denna fina fotoboken som heter "Share" värd 359 kr.
Den har en personlig hård pärm
Är på 40 sidor
Är 21 x 21,5 cm

2:a priset är:

Andrapriset är fotoboken "Enjoy" värd 99 kr.
Den har en personlig mjuk pärm
Är på 20 sidor
Är 20,5 x 20,5 cm
TÄVLINGSFRÅGAN:
Vilken kod ska man ange när man beställer något av kampanjerbjudandena hos extrafilm.se??

Sponsor till tävlingen är:
Direktlänk till sponsorn: http://www.extrafilm.se/

GLÖM INTE ATT ANGE DIN MAILADRESS NÄR DU TÄVLAR, DU FÅR DÅ 20 st. GRATIS FOTOGRAFIER! Vill man inte att jag publicerar mailadressen, skriv detta för det respekteras men räknas ändå som ett tävlingsbidrag!

Har flera rätt svar på frågan och uppfyller tävlingskraven, kommer jag att dra lott mellan alla de. Jag är opartisk och drar bara lotten som ett vanligt lotteri.
Tävlingen pågår till och med 18 februari 20:00!!

LYCKA TILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0