Nya tag!

Ja nu är det nya tag för mig här på bloggen! Dags att skriva lite här igen, har inte haft nå vidare lust att blogga på ett tag och sen har det som sagt varit fullt upp hela tiden.

Just nu så ligger jag i sängen och känner mig jättesjuk. Började med att jag fick ont imagen igårkväll och inatt när jag vaknade var magsjukan igång! USCH säger jag bara, det är så hemskt att få magsjuka. Börjar iallafall känna mig lite bättre. Är isolerad inne i vårat sovrum, Benji och Andi har klarat sig än så länge som tur är, dom bor inne på kontoret just nu...


Idag ringde Benjis läkare, nu ska lillen få pulmicort två gånger om dagen istället för en gång. Hon sa även att det helt klart är astma... Inge roligt.

Nu är det dags för mig att vila lite,....


Kommentarer
Postat av: Sandra B.

Usch, stackare som fått magsjuka! Hoppas du blir frisk snart! Vi trodde vi hade fått det här förra veckan, men det försvann på 1 ½ dag, så det var något annat skumt...

Stackars lilla Benjamin också om han fått konstaterad astma! Min lillkusin fick det konstaterat vid 8 månader och har också haft massa inhalatorer och liknande. Det försvann dock till att bli "bara" förkylningsastma som han har kvar fortfarande och nu är han 7. Hoppas det blir liknande för Benjamin =)

Kramar till er. Lea skickar en stooor kram och puss till Benjamin.

P.s. Vi borde ses snart igen allihopa! =) D.s.

2010-01-26 @ 18:22:40
URL: http://www.leasmamma.blogspot.com
Postat av: madde

Ja det hoppas jag med, magsjuka är hemskt. Jasså,ja men det går ju mycket konstigt nu tycker jag. Går det nå magsjuka på leas dagis nu då, har nämligen hört att det går på många dagis nu. Dom trodde att benjamins astma kunde vara småbarnsastma och försvinner förhoppningsvis, hoppas hoppas!!! Inge roligt när man får det konstaterat och dom är så små... Det skulle vara jätteroligt att ses alla igen! Vi kanske kan ta det hos dig nästa gång, såg i din blogg att ni skulle flytta till större och nyrenoverad lägenhet, lyxigt värre;) kram tillbaka till er!!!!



2010-01-26 @ 18:58:05
Postat av: Sandra

Kul att du ville vara med i min tävling!! =) Ja, jag hoppas att du har hunnit med att bli frisk nu! =) Ja, det går magsjuka på hennes dagis nu, så vi hoppas att vi ändå kan hålla oss friska! Ja, då hoppas jag att det försvinner med tiden! =) Håller tummarna för Benjamin!

Självklart kan vi ses hemma hos oss då! Men då får det vänta i alla fall 1-2 veckor till så att vi hinner komma i ordning! =)

Kramar

2010-01-27 @ 22:37:35
URL: http://www.leasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0